Neptunus

In de klas Neptunus zitten leerlingen tussen de 9 en 11 jaar oud. We leren allerlei Nederlandse woorden binnen een bepaald thema. De kinderen doen erg hun best en we merken dat hun Nederlands steeds beter wordt. We hebben een erg gezellige klas waar kinderen het goed met elkaar kunnen vinden. Als er nieuwe kinderen komen, is er altijd wel iemand die wil helpen, erg fijn.

In onze klas hebben we een leeshoek waar we op de bank of op zitzakken lekker een boek kunnen lezen. Er is ook een kamertje waar kinderen met een klein groepje kunnen werken of een spelletje spelen. Deze kamer is genoemd naar de grootste maan van de planeet Neptunus: Triton.

Meester Willem Wytze is er op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. Op donderdag is juf Hetty er. Juf Laura werkt van maandag tot en met donderdag, op vrijdag komt juf Elsida.