Jupiter

Welkom bij klas Jupiter.

Klas Jupiter is een klas met kinderen die allemaal 7, 8 of 9 jaar oud zijn. Als je op de Taalschool komt en je bent in deze leeftijd dan kom je gezellig bij ons. Op maandag, dinsdag en woensdag is juf Maaike op school, op donderdag en vrijdag meester Piter. Iedere dag is er nog een meester bij ons in de klas, meester Tarik.

Bij ons in de klas leer je op jouw eigen niveau lezen, rekenen, schrijven en de Nederlandse taal spreken. Daarnaast doen we ook nog knutselen, vreedzame school, zingen, dansen en soms maken we ook nog wat muziek met elkaar.  En als we klaar zijn met al het harde werken dan kan je bij ons in de klas ook mooie tekeningen maken, spelletjes spelen of van LEGO iets moois bouwen.

In de klas heeft iedereen een taak, bijvoorbeeld de vloer vegen, de laptops opruimen, meester of juf helpen. Iedereen helpt dan goed mee en zo is onze klas altijd netjes. Ook hebben wij afspraken met elkaar gemaakt hoe wij met elkaar omgaan zoals; wij helpen elkaar; wij maken geen ruzie; ....